BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 20, 2009

jaln2 cri makan kt muara tebas

ari 2 aku smpt g jln2 ngn mber aku fyda jepun, saje nk relaks tension smbil melwt mak angkt krorg.. y bestnye ari2 ktorg dpt mkn udang segar y bru tiba kt jeti ( tp udg 2 dmsk tlh sblum mjadi mgsa ktorg )...hehe... manis sgt rasenye...y best lg ktrog smpt ler g melawat kt jeti n kilang mproses udang... xsgka plak kg mak angkt aku 2 dkt ngn tmpat pelabuhn n ada kilang proses udang..

kwsn kt c2 cntik sgt tap sapo2 nk honetmoon xdpt ler... kt c2 tmpat y belum dcerobohi dng pbangunan tap sekdr kwsn kg y damai... klu ade rezeki aku nk lg dtg c2 tap my next year kot cz aku dh nk balik smnjung nie... huhu...bla la dpt mkn udang free lg kn ??

suasana tmpt mproses isi udang utk dieksport


fyda jepun blatarblkng jeti.. pic nie dambil dr ats kwsn tokong cina


aku kt jeti.. mase nie dh tghari...peluh cm air ujan trun..time nie air surut, ptg bru air pasang



kwsn ni tmpt pelabuhan kpl nelayan blabuh


0 comments: