BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 9, 2009

Kenangan kerja y teramt manis d unimas

Aku kene blakon tok sbjct hubungn etnik…. Bangga gak coz dpt kai baju kaum iban (utk tarian sumazau)…penat jugak berlakon coz kene menari skali…sush gler nk ingt step tarian…last2 kali time show drama aku n geng2 main menari jer ikut rentak buat sdiri… …tangn keras cm kayu jer time menari…xde seni menari lgsung… bila ingt balik nk tgelak pun ade….ckuplah skali aku menari..leps nie xnk weh..

Sebahagian bdk textile n fashion first n second year…y bdk2 cos lain pun de myibuk nk mik gmbr… nasib baik nmpk jugak muke aku …loh jumpe x ?? ….(alah y comel 2, kai tdung ijau)..


Cun kan awek2 kt dlm gmbr nie…hehe… org kate, bukan aku !


Huk aloh, tgk aku kai cantik2 pun kene cuci meja skrin… teruk kan…hehe…tp 2 mmg keje aku ngn kengkwn, klu x mane nk dpt meja printing y cntik tok siapkn project….

Nie bukn mesin keringkn rambut tap mesin keringkn silk skrin..agak2 klu kai y nie tok keringkn rambut maunye masak kepala cam udg bakar nant…time nie kene siapkn project printing textile n fashion..

nk wat design dh mkn masa 2 hari, part nie paling memenatkn coz leh wat mate bpinar2 klu lame sgr mgadap design, n kene buke mate luas2 coz nk wat opeq susah..xleh ade transparent kt line film..nt design rosak…





time nk print ats fabric mak oi susah..kene wt 2 org… time nie dh xleh nk control ayu. muke penat, tgn comok ngn color…nk mkn nasi pun kai sudu coz color 2 hanya dpt ilang lepas 2 hari cuci…tension sedunia alam…………….jelous tol aku nengok bdk cos lain, siap dapt lepak lagi tp bg bdk textile cm aku mase lepak xde lgsung dlm fikiran…nk mkn pun kekdng x smpt…tido pun main letak kepala jer…prnah sekali aku tido dgn bilik bsepah ngn sketches, color, fabric (cm tmpt buang smph)..siap nangis lagi..penat ngn tension time 2…..itu gara2 kene siapkn project n nk fikir exam lg … …hnye bdk y ambik subject nie jer thu betapa seksanya nk daptkn segulung ijazah….huhu.


.alhamdullilah bkat doa mak aku, dpt gak aku tamatkn pgajian nie…skg aku sdng tggu tarikh keramat 2 kuar tok trime anugerah bharga … wlpun hanye sekeping kertas tap tamt bmakna buat aku…boleh ubah idup aku lpas nie….bila kah hari itu kan tiba ??

2 comments:

Qis Coway said...

salam mai..
gmbr2 yg buat keje f&t tu gmbr2 lama ke gmbr2 baru? ala budak2 ide pun cm2 jg.. sumenya rasa penat n sakit tp bila da hbs rasa cam puas.. tp bila lama2 mula la rindu nak buat keja.. (^_~)

mai_za said...

wkslm, ade y lame n bru..thun 1,2,3...semua ade.... betol la qis....mst rindu kn