BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 27, 2009

Pos barang

2 3 menjak nie aku cbuk dk g pos brg…kira punya kira dh 9 kotak aku pos… 2 pun mik masa 5 hari coz aku pos ckit2…fuh, penat gler bla tiba part memunggh dr tgkat 4 trun ke bwah…aku rase berat bdn aku dh makin trun…mane xnye aku kecik jer, angkt kotak sebesar alam bwk trun dr kayangan ke bumi…maunye x trun berat badan…

bukti pos (borang tok pos laut)

tap alhamdullilah, aku bsyukur sgt disaat aku sush2 dok angkat kotak nk g pos 2, allah permudahkan urusan aku..anna budak umh aku tlg angkt brg siap teman g koperasi pos lagi… kesian kt dia, sakit2 pun masih nk tlg aku…tq byk2 anna tlg k mai.... total semua harga pos brg RM120.50 mewakili 11 kotak (berat semua 93.98 kg)…semua aku pos laut…agak2 3-4 minggu bru smpi umah kot…xpelah…janji semua brg aku pos selmt smpai....

nie brg y last skali aku nk pos, y lain aku x smpt nk mik pic

Next week dh start study week.. so aku saja pos awal barng coz xnk pening nant…nk study lagi, nk pack brg n nk g pejbt kolej …t byk plak kene buat,.. sementara allah bg masa tluang nie aku guna ler tok kemas n pos semua brg aku.. biar ler org nk kata aku nie x sbar nk blik, mane x nye org lain 1 minggu nk balik bru cbuk dk kemas n pos brg tap aku sebuln nk balik dh mula kemas n pos barang…aku klu boleh mggu study nie aku nk fokus2 betol study...mtk2 dpt naikn pointer last sem nie…

kpd semua kengkwn exam (fyda, azi, nick, adaa, azma, anna, umi n bai)…slmt study n gd luck k…ty the best 4 last exam…

0 comments: