BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 23, 2009

Bait syair cinta dari kekasihku




Tuhan...Saat aku menyukai seorang teman,ingatkan aku bahwa akan ada sebuah akhirsehingga aku tetap bersama Yang Tak Pernah Berakhir.



Tuhan...Ketika aku rindukan seorang kekasih,rindukanlah aku kepada yang rindu Cinta Sejati-Muagar kerinduanku padamu semakin menjadi.



Tuhan...jika aku hendak mencintai seorang,temukanlah aku dengan orang yang mencintai-Muagar bertambah kuat cintaku pada-Mu.



Tuhan...Ketika aku sedang jatuh cinta,jagalah cinta ituagar tidak melebihi cintaku pada-Mu.



Tuhan...Ketika aku berucap aku cinta padamu,biarkanlah kukatakan kepada yang hatinya tertaut pada-Muagar aku tak terjatuh dalam cinta yang bukan karena-Mu.



p/s : thank tok kwn aku samsurijal coz kat2 kt ats aku pinjm dr blog dia.

3 comments:

AkuBukanLelaki said...

wowooooo....ciplakkkk..

HEMY said...

bagus la ingat tuhan kadang2..ehehehe

mai_za said...

fyda : mmg aku ciplak pun tap tok kgsi ngn bdk2 lain...hehe

hemy:tulah, keasyikn 2 kekdg myebbkn kite lupe pdNYA